Klient
Sprzedając w internecie trzeba zastanowić się kim jest nasz klient. Opis takiej osoby pozwala doprecyzować proces zakupowy. Można zobaczyć jak zachowuje się klient, poznać sposób w jaki podejmuję decyzje, a nawet poznać jak i kiedy powstaje w nim intencja zakupowa. Służą ku temu odpowiednie narzędzia.
Dzięki sprecyzowaniu takiego modelu, możemy znacznie napędzić biznes. Poznanie w jakim kierunku podążają konsumenci jest bardzo ważne. Można podążać tam przed nimi, być w odpowiednim miejscu i czasie ze swoim produktem. Jednak aby to wykonać trzeba poświęcić dużo czasu i włożyć masę pracy. Jest to swego rodzaju zaawansowany proces. W pierwszej kolejności należy poszerzyć wiedzę na temat swojego klienta, kim on jest, jakie ma pasje, zainteresowania, czym się zajmuje. Stworzyć pewnego rodzaju dokładny opis takiej osoby. Następnie należy zapoznać się jakie ma potrzeby, oraz jak nasz produkt może mu pomóc i rozwiązać jego problemy. W ten sposób poznamy też dlaczego zainteresować się on może naszą marką i kupić od nas produkt.
Najnowsze komentarze