Czym jest marketing 360
Marketingiem 360 nazywamy potocznie nic innego jak zintegrowane działania które oparte są na holistycznej strategii reklamowej. Założenia owej strategii mówią o tym, że wszystkie kanały promocji są spójne, a żeby skutecznie oddziaływać na odbiorcę, należy je ze sobą zintegrować. Nazewnictwo nie jest przypadkowe, mówi o jedności i całości, prowadzonych działań. Niezwykle istotnymi elementami takiej strategii jest ocena podejmowanych działań i jej monitoring . Ten rodzaj marketingu skuteczny jest tylko wtedy, gdy systematycznie analizujemy progresywność kanałów, nie tylko w ogólnym rozrachunku, ale także każdego z osobna. Marketing 360° to także kompleksowe pojmowanie marki, uświadomienie sobie jej celów i misji, a następnie dobranie odpowiednich narzędzi oraz grupy docelowej, dzięki którym uda się te cele osiągnąć. Więcej o marketingu 360 – wroclaw.dlawas.info.
Czy warto postawić na tego typu marketing?
Budowanie strategii marketingowej Twojej firmy, opartej o ideologię marketingu 360°, sprawi, że będziesz miał możliwość dokładnego planowania i koordynacji działań na wielu płaszczyznach. Dzięki temu wyróżnisz się na tle konkurencji i przekonasz konsumenta do wyboru Twojej marki. Marketing 360° to strategia nie tylko dla firm, które dopiero pojawiają się na rynku ale także dla tych, które już istnieją i wraz z rozwojem swojej branży, lub po prostu ze względu na wzrost konkurencji, potrzebują wsparcia w promocji swojej marki.
Aby w/w marketing działał sprawnie i przynosił korzyści warto powierzyć sprawowanie nad nim pieczy specjalistom. Jeżeli potrzebujesz pomocy w wypromowaniu swojej firmy albo dopiero zaczynasz przygodę z biznesem i chciałbyś zaistnieć w internecie, odezwij się do nas! Jako agencja reklamowa oferujemy kompleksowe działania marketingowe dopasowane do potrzeb Twojej firmy!
Czym jest reklama PPC?
PPC (z ang. Pay Per Click) to inaczej kampanie płatnych linków lub bannerów, wyświetlanych na czołowych miejscach w wynikach wyszukiwania na określone frazy. Z uwagi na dużą elastyczność tej formy reklamy oraz korzystny model rozliczania za nią, jest często wybieraną formą promocji stron internetowych. Zleceniodawca zobowiązany jest bowiem do zapłacenia za nią dopiero w momencie, kiedy użytkownik kliknie w link sponsorowany, nie zaś za jego wyświetlenie.
Jednym z najpopularniejszych w Polsce systemów reklam PPC jest Google AdWords. Koszt kliknięcia w odnośnik zależy od kilku czynników, m.in. od ceny maksymalnej, poziomu konkurencji oraz jakości Twojej promocji. Budżet na kampanię określasz sam, podobnie jak czas pojawiania się Twoich reklam.
Gdzie znajdują się reklamy PPC?
Do początku roku 2016 linki sponsorowane AdWords pojawiały się po prawej stronie wyszukiwań w Google w postaci boksów sponsorowanych oraz nad wynikami naturalnymi. Struktura ta umożliwiała pojawienie się maksymalnie 11 reklam, z czego 3 stanowiły komunikaty marketingowe nad wynikami organicznymi, a reszta pojawiała się po prawej stronie bądź pod podpowiedziami wyszukiwarki. O reklamie PPC można przeczytać tu: dts24.pl.
Wnioski
Należy więc zastanowić się czy nie warto poświęcić więcej czasu oraz funduszy na konkretny rodzaj reklamowania produktu, dzięki któremu będziemy mogli wypromować się na tyle, że nasz produkt, firma, lub też usługa będą rozpoznawane na ulicy z daleka. W takiej sytuacji zasoby Naszego portfela klientów będą na tyle duże, że nie straszna Nam będzie chwila w której stracimy czasową płynność finansową, ponieważ w ciągu kilku dni zlecenia zaczną same napływać. Jeżeli Nasza reklama będzie prowadzona na bardzo wysokim szczeblu umiejętności, wtedy wystarczy wpisać frazę z Naszego programu reklamowego a produkt który promujemy wyświetli się na pierwszym miejscu listy wyszukiwarki.
Najnowsze komentarze