Czy franczyza Armani się opłaca?
Armani Exchange to styl i klasa w modzie. Marka ma wielu stałych i lojalnych klientów, którzy tylko czekają aż otworzy się nowy butik, w którym można będzie zakupić ubrania i akcesoria z nowej kolekcji tej ekskluzywnej firmy. Otwarcie butiku z towarem Armani Exchange to nic trudnego. Wystarczy skontaktować się z przedstawicielem marki w Polsce, na przykład z agencją GPoland, która posiada w swojej ofercie franczyzę dotyczącą różnych modowych marek ekskluzywnych.
Franczyza to znakomity sposób na biznes. Efektywny zwłaszcza dla początkującego przedsiębiorcy, ale także dla doświadczonych biznesmenów, którzy szukają łatwych biznesów lub wchodzą do branży, w której nie mają doświadczenia. Nad franczyzą zastanawia się coraz więcej osób, których kusi obietnica łątwego startu i płynnego rozwoju własnej firmy.
Franczyza to model biznesowy, który faktycznie ułatwia start. Każdy biznes wymaga bowiem budowy świadomości marki i zdobywania klientów. To proces długotrwały i niezwykle żmudny, podczas którego traci się nerwy, siły, a przede wszystkim pieniądze. Działając na zasadzie franczyzy z miejsca otrzymuje się rozpoznawalny brand, który pozytywnie kojarzy się klientom, a lojalni nabywcy tylko czekają aż otworzy się nowy butik z ich ulubioną marką.
Zawierając umowę z franczyzodawcą otrzymuje się tak zwane “know how” od franczyzodawcy. Dotyczy ono zarówno zasada i warunków działania biznesu, handlu, a także szkolenia pracowników. Partner franczyzowy udostępnia także plan marketingowy, który sprawdził się już przy kilku, kilkunastu lub nawet kilkudziesięciu tego typu placówkach. Mając takie zaplecze franczyzobiorca może śmiało otwierać swój biznes i liczyć na sukces.
Franczyzodawca to często nieoceniona pomoc w biznesie. Może przeprowadzać szkolenia (partnerów i pracowników), udzielać pomocy w wyborze lokalizacji i wyposażać punkt, często udostępnia też swoje sposoby na to, aby osiągnąć sukces. Czuwa nad nowopowstałym punktem. Skutki podjęcia decyzji o franczyzie zależy od wyboru franczyzodawcy, a także od przygotowania się przedsiębiorcy na dany biznes.
Najnowsze komentarze